الثلاثاء، 5 أغسطس 2008

سلطة








































































ايه رايكم فى الصور ديه يعنى من باب التغيير مش لازم الخضار بس منشفهوش الا فى طبق السلطة




هناك 8 تعليقات:

Unknown يقول...

حلوة يا فندم
عارفة أحلى صورة أنهي بتاعت الباذنجانة المكسورة وطالع منها صفار بيض

maha zein يقول...

ايه ده
هو في ايه
دول شردوا الخضار خالص
بس بجد صور تضحك
دا انتي اختارتيها منين دي
تسلم ايدك
علي اختيار الصور الغريبة دي
والا فرس النبي الي في الاخر
ولا الكوسة الي علي شكل سحلية
تخوف اوي

maha zein يقول...

انا قريت مدونتك كلها
حسيتك فعلا عيشة حياه رتيبة
حتي لو فيها خروج وفسح
بس صدقيني انا بقيت واثقة بردو ان مدونتك عملتلك حالة رائعة
يمكن اتغيرت معاها حياتك شوية
وصدقيني حاولى تبقي تروحي لقاءات المدونين
وتعرفي الناس
وتحتكي بيهم
اد ايه هيفرق معاكي
عندي بردو اقتراح ليكي
ايه رايك تكملي ماجستير ودكتوراه
صدقيني العلم حلو اوي وبيشغل وقتك
وهيخليكي عيشة عشان حاجة
صدقيني حبي الحياه
والصيني حلو بردو مش وحش
ههههههههههههههه
يلا
تحياتي
اه
يا ريت تشيلي كلمة السر الي الناس بتكتبها قبل التعليق
يعني سعات بتخنق الشخص الي بيعلق

الريم يقول...

كاتب مصرى حاجة جديدة صح والبذنجان بصفار البيض النئ تحفة اخر حاجة

الريم يقول...

مها زين اشكرك لاهتمامك وبعدين بجد انا اول مرة اعرف ان فى لقاءات للمدونين دلينى عليها بجد نفسى ااقابل الناس الجميلة ديه بس يا خوفىىىىىىىىى وبالنسبة لموضوع انى اكمل ده لا مش غاوية دراسة ووجع قلب ان كفاية على النت ولا ايه ودمتى صديقة جميلة

RASHA يقول...

ريم ان عجبانى النسكافيه اللى فى الفلفل بجد جميل

Ahmad Abdulatif يقول...

ريم
فكرة جديدة طبعا !!!
أكتر صورة عجبتني الفلفل بالنسكافيه ، ياااااااا ، دا أكيد طعمه هيبقي حكاية !

مجلة الأم الصغيرة يقول...

إبه ده يا ريم .. ليه كده ؟؟ أنا مش حاكل خضار تاني :'(